onsdag 21. mars 2012

Fyllasyk og liten matlyst



Uff, dagen i dag er vel ikke helt optimal. Etter en hard natt på byen, er det hardt å ikke kunne gomle på potetgull, spise pasta, sjokolade eller andre usunne ting. Jeg har istedenfor klart å lage meg en egentlig ganske smakfull frokost, bestående av drikke activia med jordbær smak, litt hakkede mander og walnøtter, og litt frokostblanding. Ganske smkfullt vil jeg si. Det var utrolig vannskeig å komme frem til at det var dette jeg skulle lage i og med at jeg absolutt ikke har noen matlyst i dag. men jeg kom jo opp med noe. Det viktigste er å spise.

Jeg har kjøpt meg en teriyaki saus som jeg gleder meg til å bruke på kveldens wok. Det skal bli deilig å enderlig spise wok med annet enn egg, soyasaus eller ingenting på. Det blir bra!

Jeg vet ikke helt hvor mye det veier opp at jeg er sunn i dag, når jeg i natt har helt i meg en ganske stor mengde med øl, men det gjør vel ikke ting verre akkurat.

So long!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar