lørdag 24. mars 2012

Ferie

De siste dagene har vært litt vannskelige. Ikke har jeg noe internett, så jeg har ikke fått blogget, men jeg har også ferie og derfor mye god og litt usunn mat. Det har blitt noen bagels, og litt potetgull i går, men ellers har jag klart å holde meg til planen.

I går hadde vi TV kos meg tortillachips med hjemmelaget salsa og guakemole. det er vel ikke det beste å spise, men det er ikke så værst heller.
Ellers har det vært frokostblanding, avocado eller hjemmelagede grove rundstykker til frokost, egg, acocado, frokostblanding eller grønnsaker og frukt til lunsj, og wok, sushi og kylling til middag.
Jeg har noen mellommåltider innimellom, men de består som oftest av baby gulrøtter.

I dag er det en av mine samboere sin bursdag, så da ble det feiring til frokost, med bagels, grønnsaker og frukt. Etterpå skal vi ut og kjøre vannskutere og senere blir det ut og spise og bursdags vors hos oss.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar